Ogłoszenie

Obecnie głównie pracujemy nad modem "Wojna o Khorinis".

#1 2011-07-21 22:30:19

Codeman

Independent Ones

Zarejestrowany: 2011-07-21
Posty: 14
Punktów :   

Informacje

zeno3939 napisał:

Witam chciałbym zaprezentować mod pod tytułem Wojna o Khorinis .

Fabuła :
Wojna o Khorinis

Bezimienny bohater, który zniszczył barierę oraz pokonał smoki zagrażające wyspie, odpłynął w bliżej nie znanym nikomu kierunku na statku paladynów. Plotka głosiła, że nieznajomy odpłynął, by wesprzeć króla w walce z orkami, lecz nikt nie wiedział tego na pewno.
Paladyni pomogli Garvelowi dokończyć jego statek w zamian za miejsce na pokładzie. Nie wszyscy popierali ten pomysł - kilku z nich postanowiło zostać w Khorinis.
Tymczasem konflikt na wyspie Khorinis przybrał trochę lepszy obrót orkowie przestali zabijać ludzi. Stało się to z powodu owego Bezimiennego bohatera, który zabijając smoki zachwiał równowagę zielonoskórego ludu. Orkowie zasiedlili Górniczą Dolinę, a ludzie pozwolili im zostać pod warunkiem równouprawnienia. Orkowie zgodzili się na rozejm i, mimo odmiennych poglądów, nauczyli się żyć razem z ludźmi w pokoju. Życie płynęło leniwie, orkowie w ramach rekompensaty za swoje czyny postanowili odbudować zamek w Górniczej Dolinie, który sami zburzyli, oraz pomóc ludziom w uruchomieniu ich kopalń rudy.
Orkowie okazali się nie tylko równi intelektualnie ludziom, lecz również udowodnili, że mają wręcz ogromne zdolności w zakresie kowalstwa oraz umiejętności myśliwskie równe ludzkim. Rządy sprawowali równorzędnie stacjonujący w mieście Khorinis paladyn Gadren oraz ork Ka'Dar, który objął władzę w Górniczej Dolinie. Rządzący nie mieli praktycznie żadnych problemów z porozumiewaniem się, gdyż orkowi szamani zdradzili ludziom swój największy sekret - zdolność porozumiewania się na odległość - telepatii. Jako że Górnicza Dolina nie słynęła już ze swoich kopalni lecz z wielkich stad zwierzyny łownej jej nazwa została zmieniona od teraz nosi ona nazwę Avcilar Vadisi (Dolina Myśliwych)
Z nieznanych, powodów magia runiczna została zniszczona. Magowie ognia i wody byli bezsilni, lecz orkowi szamani nawet nie odczuli owej zmiany. Okazało się, że orkowie od zawsze używali magii pradawnych, będącą sztuką trudniejszą do opanowania, lecz łatwiejszą do posługiwania.
Orkowie postanowili przekazać wiedzę o magii pradawnych dla ludzkich magów oraz postanowili nauczać ludzi magii demonów, która ze względów sojuszu przestała być zakazaną, każdy jednak mag nie ważne czy Ognia, Wody czy Śmierci musiał złożyć przysięgę, że użyje magii ostatecznej, jak zaczęto nazywać sztukę przyzywania demonów i szkieletów, tylko w obronie kraju oraz Wielkiego Sojuszu.
Magowie ognia będący pod wrażeniem zdolności magicznych orków nawiązali bliską znajomość z szamanami orków co pomogło w rozwinięciu zdolności obu stron.
Magowie Wody po usłyszeniu o wiedzy pradawnych udali się z powrotem do Jarkendaru by oddać się praktykom oraz szkoleniem nowych uczniów za swoją siedzibę obrali Świątynię Adanosa (dawny obóz bandytów).
Mimo iż konflikt pomiędzy orkami oraz ludźmi został zażegnany, potężna armia wielkiego przywódcy orków, przebywającego na kontynencie Kana, przybyła, by ukarać zdrajców i wykonać zadanie, któremu orkowie z Khorinis nie zdołali podołać. Początkowo postanowili dać im szansę na odkupienie swoich win oraz powrót do łask Kana. To była czarna godzina dla ludu Khorinis, lecz wbrew wszelkim oczekiwaniom orkowie okazali się być lojalni wobec swoich nowych sprzymierzeńców i odmówili propozycji okupantów. Zdziwieni wysłannicy Ort'Hara, przywódcy ataku na Khorinis, wrócili do swojego pana z odmową ze strony orków. Ort'Har był w niemiłej sytuacji, ponieważ sojusz orków i ludzi był czymś, czego nie mógł sobie wyobrazić oraz czymś, co dawało siłę jego przeciwnikowi. Oddzielne pokonanie orków oraz ludzi nie stanowiłoby żadnego problemu, lecz orkowie i ludzie razem stanowili poważną przeszkodę dla jego armii. Ort'Har postanowił szukać wsparcia u najemników. W zamian za całe miasto Khorinis, wraz z całym znajdującym się w nim dobytkiem, najemnicy mieli walczyć dla niego. Onar i Torlof, nowy przywódca najemników, po długich naradach i negocjacjach postanowili wspomóc orków w ich sprawie. Ort'Har wraz ze swoją armią osiedlił się za palisadą zbudowaną jeszcze podczas wojny domowej. Jego zapasy wkrótce zaczęły się kończyć, lecz Ort'Har nie był głupcem - nie zaczął handlować z przeciwnikiem, lecz użył specjalnej taktyki, dzięki której nie tylko zdobywał pożywienie dla armii, jak również osłabiał przeciwnika - zaczął polować na terenach wrogów. Nietypowi sojusznicy zauważyli powagę sytuacji i zaczęli zwalczać jego myśliwych. Wojna została rozpoczęta, choć nie otwarcie. Pierwsze ofiary padły.

Innowacje w modzie:
- Łuk runiczny - Zrealizowane
- Paski jak w Gothic 3 - Zrealizowane
- Nowe menu
- Nowe dźwięki bohatera
- System trucizn
- Głód
- Upojenie
- Poprawione kobiety
- Opcja flirtu
- Inne twarze dla każdej postaci - Realizowane
- Wybór strzał - Zrealizowane
- Tarcze- Bardzo mało prawdopodobne
- Duale - Bardzo mało prawdopodobne
- Odnowiona kolonia karna
- Kolor nastawienia NPC w stosunku do nas - Zrealizowane
- Nowe Bronie
- Hełmy
- System reputacji - Zrealizowane
- Wiecznie widoczny pasek many - Zrealizowane
- Sprint - Realizowane
I wiele innych

Offline

 
Strona stworzona przez Codeman . Podziękowania dla serwisu alkonz.pl\ iceq.pl .
http://alkonz.pl/

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.085 seconds, 10 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.mistrz-bakugan-gra.pun.pl www.medi.pun.pl www.odrodzeni-cabal.pun.pl www.copernicus.pun.pl www.sst-club.pun.pl